تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی | از چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم است جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل
سرخط خبرها

سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم

  • کد خبر: ۲۳۹۷۶۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم
کاپیتان فرش‌آرای مشهد گفت: باید در ۶ هتفه ابتدایی لیگ امتیازات خوبی جمع کنیم تا پس از تعطیلات لیگ به خاطر جام جهانی، در جدول لیگ با مشکل مواجه نشویم.

سعید سروری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط فرش‌آرا پیش از دیدار با شهرداری ساوه در هفته دوم لیگ برتر فوتسال گفت: تیم شرایط خوبی دارد. باخت سنگینی در هفته گذشته مقابل گیتی پسند در مشهد مرتکب شدیم. معمولا به بازی در سالن شهید بهشتی عادت داشتیم، اما در سالن تاکسیرانی بازی کردیم که بازی را برای ما سخت کرد.

وی افزود: همیشه بازی‌های اول لیگ سخت است، آن هم با تیمی که قهرمان لیگ برتر است. به هر حال آن شکست را فراموش کرده‌ایم و با بازیکنان هم‌قسم شده‌ایم که دست پر از ساوه به مشهد بازگردیم. شهرداری ساوه نیز در هفته نخست با پالایش نفت اصفهان بازی داشته‌اند که به پیروزی رسیده‌اند.

کاپیتان فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: می‌خواهیم با ۳ امتیاز به مشهد بازگردیم تا شرایط فرش‌آرا در ادامه مسابقات تا زمانی که لیگ به دلیل جام جهانی تعطیل می‌شود، شرایط خوبی داشته باشیم.

سروری در خصوص شرایط این فصل فرش‌آرا عنوان کرد: فرش‌آرا امسال همانند فصول گذشته تغییرات زیادی داشته است. مهره‌های خوبی از دست داده‌ایم، البته در عوض بازیکنان خوبی هم جذب کرده‌ایم. متاسفانه محسن محمدزاده شب گذشته در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست و نتوانست تیم را در سفر به ساوه همراهی کند که می‌تواند به تیم ما ضربه بزند، البته بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم که می‌توانند جای محمدزاده را پر کنند.

وی ادامه داد: شهرداری ساوه از مربی خوبی برخوردار است که کار تیم ما را سخت می‌کند، اما می‌خواهیم با ۳ امتیاز به مشهد بازگردیم که در بازی هفته آتی به سن‌ایپ به ما کمک کند.

کاپیتان فرش‌آرای مشهد بیان کرد: ما نسبت به سایر تیم‌ها تمرینات خود را خیلی دیر استارت زدیم. این موضوع کار ما را در ۵ تا ۶ هفته اول لیگ سخت خواهد کرد. باید تلاش خود را به کار بگیریم. پس از ۶ هفته، لیگ تعطیل می‌شود که فرصت خوبی برای تیم جوان ما فراهم خواهد شد تا به هماهنگی خوبی برسیم. البته باید در این مدت امتیازات خوبی جمع کنیم تا پس از جام جهانی در لیگ برتر با مشکل مواجه نشویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->